Toimituskulut 10€ ja yli 100€ tilauksille 0€

- A N N A    V A N H A L L E    M A H D O L L I S U U S  -

Ostoskori

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Hiiden Aarteet Oy (3136189-6)
Isokyläntie 118 24260 Salo

info@hiidenaarteet.fi


Yleistä

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille. Toimitusalue on Suomi. Tuotteet ovat pääsääntöisesti käytettyjä, ellei tuotteen tiedoissa ole muuta mainittu. Tuotteen tiedoissa on kuvattu tuotteen kunto sekä mahdolliset kulumat tai jäljet. Mikäli haluat lisätietoja tuotteen ominaisuuksista ennen ostopäätöstä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Hinnat ja arvonlisävero

Kaupassa sovelletaan käytettyjen tuotteiden osalta ALV voittomarginaaliverojärjestelmää. Tuotteiden hinnat eivät sisällä vähennettävää arvonlisäveroa. 

Arvonlisäverollisissa tuotteissa ja erikseen sovituissa kuljetuspalveluissa sovelletaan 24% arvonlisäveroa.

Tuotteet myydään niillä hinnoilla, millä ne ovat verkkokaupasta ostettu, lukuun ottamatta teknisestä virheestä johtuvia hinnoitteluvirheitä. Hinnoitteluvirheet voivat esiintyä erilaisissa kampanjoissa tai vastaavissa tapauksissa, missä tuotteen hinta on uskomattoman edullinen. Nämä tilaukset peruutetaan ja tarjotaan mahdollisuutta ostaa tuote oikealla hinnalla tai sovitulla alennuksella. Olemme aina välittömästi asiakkaaseen yhteydessä tapahtuneesta virheestä ja sovimme jatkotoimenpiteistä.


Maksaminen

Kivijalkakaupassa on käytössä korttimaksu sekä käteinen.

Verkkokaupassa maksujen välittäjänä toimii Klarna https://klarna.fi

Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 


Toimitustavat ja -kulut

Postitse toimitettavien tuotteiden toimituskulut ovat 10 € / lähetys riippumatta lähetyksen koosta. Yli 100€ tilauksen toimituskulut ovat 0€

Tietyillä tuotteilla toimitustapa on ainoastaan nouto (huonekalut, isokokoiset tuotteet, laajat astiastot jne) ja tämä on mainittu tuotetiedoissa. Jos tilaat noutotuotteita, tuotteet on noudettava 14 päivän kuluttua tilaamisesta, tai sovittava erikseen mahdollinen pidempi säilytysaika varastollamme. 

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.

Muistathan noutaa pakettisi viipymättä saatuasi kuljetuspalveluyritykseltä saapumisilmoituksen.

Tuotteille on myös mahdollista erikseen sopia noudon sijasta kotiinkuljetus Salon lähialueelle kuljetusmaksua vastaan. Otathan silloin yhteyttä jo ennen tilauksen tekemistä, niin teemme kuljetuksesta tarjouksen.


Toimitusaika

Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti. Postipaketit lähetetään 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vahvistamisesta. 

Noudettavat tuotteet voi hakea heti kivijalkakaupan aukioloaikojen puitteissa, tai voit sopia joustavan noutoajan myös muuna aikana. Tuotteet on noudettava 14 päivän sisällä tilauksen vahvistamisesta tai sovittava erikseen pidempi säilytysaika varastollamme.


Tilausvahvistus

Tilauksesta lähetetään vastaanottovahvistus asiakkaan sähköpostiin. Tarkasta, että se vastaa tehtyä tilausta ja toimitustapaa. Mikäli tilausvahvistus on virheellinen, haluat muuttaa esim. toimitustapaa tai lisätä tilaukselle tuotteita, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme viipymättä.     


Peruuttaminen

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tuotteiden vastaanottopäivästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.

Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta sekä sopia tuotteiden palautuksesta. 

Asiakas vastaa aina tuotepalautuksen postituskuluista ja huolehtii, että palautettavat tuotteet pakataan huolellisesti vastaavalla tavalla kuin ne oli lähetetty.  

Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, virheettömiä ja siinä kunnossa, kun ne on asiakkaalle toimitettu. 

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle toimitettu.

Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle. 

Mikäli tilauksesta palautetaan vain osa tuotteista, palautettavien tuotteiden hinta hyvitetään asiakkaalle, mutta asiakas vastaa tilauksen alkuperäisistä toimituskuluista.

Postilähetyksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Perimme asiakkaalta kulut, joita mahdollisesti syntyy noutamattoman paketin palautumisesta myyjälle.


Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa tai jos sinulle tulee mieleen muuta kysyttävää.

info@hiidenaarteet.fi